نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

پدر و مادر ها می توانند با ترفند هایی ساده، تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن را در آن ها تقویت کنند. یکی از ترفند های افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب و هیجان انگیز که به سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد و با روحیات آن ها سازگار باشد برای فرزندان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کودکی عاشق بازی و عطر های خوشبو است، طرح نقاشی عطر می تواند برای او ایده و طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی عطر باید طرح نهایی نقاشی عطر را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی عطر با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی عطر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی عطر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی عطر به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

یکی از کاربرد های آموزش غیرمستقیم با نقاشی را می توان استفاده از طرح نقاشی شناگر عنوان کرد. اگر کودکتان به شنا کردن یا ورزش کردن تمایلی نشان نمی دهد. پدر و مادر ها می توانند با ترفند های هوشمندانه و استفاده از یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی شناگر، کودکان خود را به سمت ورزش کردن و شنا کردن تشویق کنند. زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی شناگر است با او درباره ی فواید ورزش کردن و شنا کردن صحبت کنید و این گونه تمایل و اشتیاق به ورزش کردن را با یک نقاشی شناگر ساده در شخصیت کودک خود ایجاد کنید.

از فواید کشیدن نقاشی شناگر یا هر طرح نقاشی دیگری در مسیر رشد شخصیتی، می توان به تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. زمانی که کودک شما نقاشی شناگر خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به پایان رسانده است و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در او می شود و هما نطور که می دانید شخصیتی افراد در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی شناگر به کودکان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

در سایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com می توانید به نقاشی های متنوع و زیادی دسترسی داشته باشید که هر یک از آن ها می توانند نکات و مهارت های متعددی را به کودکان شما یاد دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی فیلم ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشی بر کودک:

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن طرح نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند.

برای خواندن موارد بیشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی ساده کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

رشد عقلانی یکی از فواید آموزش کاردستی به کودکان

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

ریکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. از این حیث سایت وولک یک سایت مناسب برای کودکان است



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

از طرح هایی مانند نقاشی کلاغ می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. کودکان از سن بسیار کم معمولا به حیوانات علاقمند هستند بنابراین طرح هایی ماند طرح نقاشی کلاغ می تواند برای آن ها جذاب باشد. همراه آموزش نقاشی کلاغ می توانید قصه ها یا شعر های مربوط به این حیوان را نیز برای کودک خود بخوانید و اینگونه از روش غیر مستقیم کودک خود را با کلاغ آشنا کرده اید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی کلاغ می کند درواقع ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت تخیل او می شود. زمانی که تصمیم به ترکیب رنگ ها می گیرد درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که نقاشی کلاغ خود را به پایان می رساند و آن را به والدین یا مربی مهدکودک یا هر فرد دیگری نشان می دهد درواقع باعث تقویت اعتماد به نفس در فرآیند رشد شخصیتی خود می شود.

به دلایل بسیار زیادی بهتر است تمایل و علاقه ی کودکتان به کشیدن نقاشی را از سن بسیار کم تقویت کنید. با انتخاب طرح های جذاب می توانید این علاقه را بیشتر و بیشتر کنید. شما با آموزش نقاشی قایق به کودک خود می توانید او را با انواع اشکال، طرح ها، الگو ها و رنگ ها از راه غیر مستقیم آشنا کنید. هنگام آموزش طرح نقاشی قایق به فرزند خود می توانید او را با دریا و دیگر خلقت ها آشنا کنید. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی ها وجود دارد.

زمانی که کودک ما شروع به کشیدن نقاشی قایق می کند در ابتدا طرح و نقاشی قایق نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت و افزایش قدرت تخیل در کودک شما می شود. وقتی فرزند شما به کشیدن نقاشی قایق ادامه می دهد باید چندین رنگ را باهم ترکیب کند و این ترکیب کردن رنگ ها علاوه بر آشنایی کودک شما با انواع رنگ ها، باعث تقویت و افزایش ویژگی و قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هواپیما است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع هواپیما یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی هواپیما یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی هواپیما یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی ای مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکاری ساده مانند آموزش نقاشی هواپیما به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی هواپیما باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژ”ی های مثبت دیگر می شود.

سایت کودک برای گروه های سنی مختلف

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.  برای دیدن سایر ویژگی های یک سایت خوب در گروه های سنی متفاوت به نشانی https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 

همچنین کشیدن نقاشی قلب یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند برای رشد شخصیتی فرزند شما بسیار مفید باشد و به شما در مسیر رشد بهتر شخصیت فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان مشغول کشیدن نقاشی قلب است باید طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و آن ها را باهم ترکیب کند. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی قلب را به اتمام می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در او می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

چرا توصیه مشیود در فصل تعطیلات با کودکان خود کاردستی آسان در خانه درست کنید؟ به علت فواید زیر

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

عکس نقاشی

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

وبسایت وولک در زمینه جمع آوری نمونه های نقاشی و کاردستی ساده و کاربردی بسیار خوب عمل کرده است و به علت اهمیتی که به رشد کودکان میدهد در انتخاب نمونه های خود دقت زیادی کرده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

حتما حکایت چوپان دروغگو را شنیده اید! پدر و مادر ها همیشه حکایت و داستان جالب و آموزنده ی چوپان دروغگو را برای فرزندان خود روایت می کنند تا در نهایت بتوانند از دروغ گفتن کودکان خود جلوگیری کنند. اما گاهی اوقات کودک تمایلی به شنیدن صحبت ها و قصه ها یا نصیحت های والدین خود ندارد. معمولا کودکان به طور غریزی از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد های رنگی و کاغذ و قلم غلاقمند هستند.

پدر و مادر ها می توانند از این علاقه ی کودک برای آموزش های غیرمستقیم استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی چوپان دروغگو به فرزند خود، هنگامی که او در حال ترسیم نقاشی چوپان دروغگو است این حکایت را به صورت قصه یا شعر برای فرزند خود روایت کنید و از طریق کشیدن نقاشی چوپان دروغگو به کودک خود از راه سرگرمی و بازی آموزش های لازم را بدهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین بازدهی را بر روی کودکان دارد.

 

ویدیویی که در این صفحه مشاهده می کنید، آموزش نقاشی هندوانه به کودکان است. در سایت وولک تقریبا برای همه موضوعات نقاشی ویدیویی وجود دارد.  کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به گذراندن وقت خود با کاغذ، قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فرزندتان به خوردن میوه تمایلی نشان نمی دهد می توانید با آموزش نقاشی هندوانه یا هر میوه ی دیگری این علاقه را در او ایجاد کنید. زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی هندوانه است با او درباره ی فواید این میوه و میوه های دیگر صحبت کنید یا زمانی که کودکتان مشغول نقاشی هندوانه است می توانید شعر هایی با موضوع هندوانه یا فواید میوه های دیگر را برای فرزند خود بخوانید و از این راه غیرمستقیم کودکان خود را به خوردن میوه علاقمند کنید. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم به کودکان بیش ترین تاثیر را بر روی آن ها دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

 

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی اسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود. این فقط دوتا از فواید نقاشی برای کودکان است که آن را برشمردیم.

اموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .نقش والدین در درست کردن کاردستی چیست؟ در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد. وولک یک سایت عالی در زمینه کودکان است که به رشد و پرورش بچه ها اهتمام جدی ورزیده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه سادهکه در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی جدید ساده کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی های کودکانه می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

جستجوی سایتی مناسب مانند وولک در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. این آموزش ها را به صورت ویدیویی و ساده میتوانید در سایت وولک ببنید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده برای کودکان و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برای کشیدن نقاشی مایکروویو لازم است ماژیک و رنگ های متنوع داشته باشید. یکی از دلایلی که کودکان به نقاشی علاقمند هستند، استفاده از رنگ هاست. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید از ویدئوی فوق آموزش ببینید. آموزش نقاشی مایکروویو در وولک کاملا رایگان است و کودک شما را سرگرم می کند و بعد از آن نیازی نیست برای کلاس های آموزش نقاشی هزینه زیادی پرداخت کنید. نقاشی مایکروویرو در وولک کاملا ساده کشیده شده و به کودکان آموزش داده می شود. با ما همراه باشبد تا نقاشی مایکروویو را باهم تماشا کنیم.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

ویدئوی نقاشی پیراشکی را می توانید خودتان در وولک تماشا کنید و سپس برای کودک خود نقاشی پیراشکی را کشیده تا او از شما الگو برداری کند. برای اینکه کودک از پدر و مادر خود راحت تر و ساده تر می آموزد تا شخص دیگری که در ویدئو در حال آموزش است. برای اینکه کودک حس استقلال پیدا کند هم می تواندی ویدئو را برای او پخش کنید و از او بخواهید نقاشی پیراشکی را بکشد تا در نهایت حس خوبی به او دست دهد و شما نیز وظیفه تشویق او به کشیدن نقاشی پیراشکی و دیگر نقاشی ها را بر عهده خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کودکانه برای کودکان فواید بسیاری دارد و آن ها را به ذوق می آورد و اشتیاقشان برای هنرمند بودن را افزایش می دهد . همانطور که گفتیم پسران به کشیدن نقاشی تفنگ علاقه بسیاری دارند و برای آن بسیار مشتاق هستند . کشیدن نقاشی تفنگ می تواند آن ها را با اجزای مختلف تفنگ آشنا کند همچنین آن ها با انواع و اشکال تفنگ آشنا می شوند و شاید در سال های بعد در شغل شان به آن ها کمک شود و اطلاعات عمومی آن ها افزایش پیدا کند . پسربچه ها علاقه بسیاری به بازی های کامپیوتری دارند ؛ مخصوصا بازی هایی که با تفنگ سروکار دارند . برای اینکه بازی های رایانه ای تداعی شود ، می توانند با کشیدن نقاشی تفنگ انرژی زیادی دریافت کنند . یک از راه های دور کردنبچه ها از فضای مجازی همین نقاشی کردن است و شما با تهیه ابزار های نقاشی کاملا ساده می توانید فرزندتان را از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری دور کنید . اگر کشیدن طرح آن برای کودکتان سخت بود شما آن را بکشید و بگذارید فقط آن را رنگا میزی کند . ابزار های رنگ آمیزی سختی در کنار او نگذارید که به خود آسب نرساند و بیشتر از آبرنگ و مدادشمعی استفاده کند تا به راحتی آن را رنگ آمیزی کند . با ما همراه باشید تا نقاشی تفنگ را به فرزندتان آموزش دهید 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای روحیات عاطفی و ویژگی های شخصیتی کودک شما دارد. در سایت وولک نقاشی های خوبی وجود دارد. زمانی که کودک شما برای کشیدن نقاشی توپ اقدام می کند درواقع نقاشی توپ را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. زمانی که کودک شما راه و روش کشیدن نقاشی توپ را در ذهن خود انتخاب می کند درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که در حین کشیدن نقاشی توپ رنگ ها را ترکیب می کند با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد شد. به طور کلی کشیدن نقاشی کودکان را با انواع طرح ها، الگو ها، رنگ ها و شکل ها آشنا خواهد کرد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است

 

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی کودکانه ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 

دومورد از فواید عالی نقاشی از نگاه سایت وولک به عوان یک فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان:

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی آسان کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی ساده کودکانه، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی کودکانه زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید. نقاشی های سایت وولک و ویدیوهای اموزشی آن نمونه های خوبی برای یادگیری هستند.

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی آسان در خانه می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

درست کردن کاردستی بخصوص کاردستی های ساده و با وسایل ساده مثل کاردستی با کاغذ ، بطری های پلاستیکی، مقوا های دور ریختنی و غیره بسیار برای کودک در دسترس و مفید است. فوایدی مثل:  رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

به همین دلیل است که کارشناسان تخصصی حوزه کودک بسیار درست کردن کاردستی های خلاقانه را برای کودکان توصیه میکنند و سایت وولک هم به همین علت نمونه هارا در صفحه ای جکع آوری کرده است.

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود 

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی کودکانه ساده، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند.  سایت های حوزه کودک مثل وولک یک نمونه استفاده مفید از تکنولوژی هستند چرا که کودکان را به کار عملی تشویق میکنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

 

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. والدین می توانند با ترفند هایی ساده علاقه و اشتیاق کودکان به کشیدن نقاشی را بیشتر کنند چرا که نقاشی کشیدن برای کودکان شما فواید بسیار زیادی دارد. کشیدن نقاشی دلفین باعث آشنایی کودک با حیوان دلفین می شود. بنابراین شما یا حتی مربی های مهد کودک و معلم ها می توانند به کمک نقاشی به آموزش غیرمستقیم به کودکان بپردازند و همان طور که می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش های غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین بازدهی را در کودکان دارند.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

 

دو نمونه از فواید نقاشی را بخوانید، برای دیدن بقیه فواید به سایت https://www.voolak.com/ مراجعه کنید.

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی ساده و زیبا پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

برای خواندن سایر فواید نقاشی و دیدن ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی های ساده میتوانید به سایت وولک سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان و زیبا القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

در ادامه چند مورد از فواید درست کردن کاردستی برای کودکان را از نگاه سایت وولک که متخصص در حوزه کودکان است میخوانید.

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و درست کردن کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی ماشین پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی ماشین پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود.

از طرفی دیگر نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی ماشین پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی ماشین پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی کودکانه لذت می برند. در این صفحه ویدیوی آموزشی نقاشی آشپز را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی آشپز آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی آشپز را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی آشپز می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان ، بر اساس این مقاله وولک می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند. سایت وولک به طور تخصصی در زمینه سرگرمی کودکان فعالیت میکند و به صورت به روز قصه های صوتی کودکانه اختصاصی، نقاشی، کاردستی، لالایی و ... منتشر میکند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.
تقویت قدرت تمرکز در کشیدن نقاشی کودکانه جدید
کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
با گذر زمان، زمانی که کودک شما بیشتر و بیشتر به نقاشی کردن علاقمند شد، می توانید نکات آموزنده را در این سرگرمی بگنجانید و از سنین کم کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید. به عنوان مثال کودکان می توانند از سن بسیار کم به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه از روی تعدادی طرح ساده برای نقاشی قشنگ با رنگ ها و اشکال متفاوت آشنا شوند.

کاردستی با کاغذ

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این فیلم کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد. سایر فواید و نکات مربوط به نقاشی را میتوانید در وبسایت وولک ببینید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

در اوایل یادگیری ساختکاردستیباکاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشیساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. به عنوان مثال در سایت وولک نمونه های ویدیویی نقاشی بسیار خوبی وجود دارد. زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرحنقاشیکودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی زرافه یک نقاشی هیجان انگیز و جالب برای بچه هاست. چرا که زرافه با گردن دراز خود ویژگی ظاهری منحصر به فردی دارد که در حیوانات دیگر نمیتوان یافت به همین دلیل است که بچه ها به کشیدن نقاشی زرافه علاقه نشان میدهند. در باغ وحش ها هم بچه ها از دیدن زرافه ها هیجان زده میشوند و دقایق طولانی را به تماشای زرافه ها میپردازند. نحوه غذا خوردن زرافه ها هم مثل دیدن نقاشی آن برای بچه ها جذاب است. قبل از رفتن به باغ وحش میتوانید به بچه بگویید که قرار است نقاشی زرافه را بکشید همین گفته باعث میشود دقت کودک شما در تماشای جزییات بالا برود و این یکی از ده ها فواید نقاشی کشیدن برای بچه هاست. برای ترغیب بچه ها به نقاشی کشیدن و بهره مند کردن آنها از فواید نقاشی بسیار مهم است که سوژه های جذابی چون نقاشی زرافه پیدا کنید و در هنگان کشیدن نقاشی زرافه ویژگی های بارز ظاهری و زندگی زرافه را برای او برشمرید. ویژگی هایی مثل گردن دراز و گیاه خوار بودن زرافه، جوری که زرافه حیوانات دیگر و جنگل را میبیند و... را برای او تشریح کنید. و به او اجازه دهید از کشیدن نقاشی زرافه چیز یاد بگیرد و لذت ببرد. برای آشنا کردن کودکان با حیوانات و اشیا از طریق نقاشی سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  بسیار مناسبی است چراکه ویدیوهای اموزش نقاشی ساده و در عین حال زیبایی دارد همچنین قصه های تصویری و صوتی یا ویدویی وولک پر از تصاویر چشم نواز برای کودکان است.

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

یک سایت خوب برای کودک که بتواند دوست همیشگی کودک باشد و مرتبا به روز شود، محتوای آن کارشناسی شده و مناسب کودک باشد و بتوان از بد آموز نبودن آن اطمینان خاطر داشت. خوشبختانه چنین سایت هایی وجود دارند. یکی از آنها و شاید بهترینی که من شناختم وولک است برای دیدن این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

در این سایت نقاشی های زیادی که موضوع بحث ماست هم وجود دارد. کودکان از سن بسیار کم علاقه ی ذاتی به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن بر روی کاغذ دارند. از آن جایی که نقاشی کشیدن فواید بسیار زیاد جسمی و روحی بر کودکان دارد، پدر و مادرها با روش های ساده می توانند فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنند. یکی از راه های تشویق کودکان به نقاشی کشیدن انتخاب طرح های جذاب برای کودکان است. نقاشی لک لک یکی از طرح هایی است که اغلب برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود زیرا بچه ها از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند.

اگر شما طرحی جذاب مانند نقاشی لک لک را برای کودک خود انتخاب کنید، در واقع در مرحله ی اول توجه فرزندتان را به نقاشی جلب کرده اید. سپس با روش های جذاب می توانید کودک را برای کشیدن نقاشی لک لک تشویق کنید. هنگامی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی لک لک را در ذهن خود تصور می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویرسازی و قدرت تخیل او می شود. سپس روش ترسیم را در ذهن خود انتخاب می کند و در این مرحله قدرت تصمیم گیری در فرزند شما افزایش می یابد

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکانه است که بچه ها از سن بسیار کم به آن علاقه دارند. کشیدن نقاشی جغد یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید عاطفی و جسمی بسیار زیادی برای کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی جغد می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت تخیل و خیال پردازی کودک می شود. اگر کودک قدرت خیال پردازی بالایی داشته باشد هوش او نیز تقویت می شود. بنابراین انجام کار ساده ای مانند کشیدن نقاشی جغد باعث تقویت و افزایش هوش فرزند شما می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی نقاشی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی کاکتوس یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

کشیدن نقاشی بر مهارت های فیزیکی کودک شما نیز تاثیر مثبت مستقیم دارد زیرا کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند. این امر به خودی خود باعث تقویت عضلات دستان فرزند شما می شود. شما با آموزش نقاشی کاکتوس می توانید با هزینه ی بسیار کم کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی جادوگر می کند باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و قبل از پیاده کردن طرح نقاشی جادوگر بر روی کاغذ آن را در ذهن خود تجسم کند. عمل ترکیب کردن رنگ ها کودک شما را با رنگ ها آشنا می کند و تجسم کردن طرح نقاشی جادوگر در ذهن باعث تقویت قوه ی تخیل کودک شما می شود. کشیدن نقاشی باعث افزایش خلاقیت در کودک شما می شود و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی کودک شما را افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  مراجعه نمایید.

کودک شما با کشیدن نقاشی جادوگر یا هر نقاشی دیگری قدرت اعتماد به نفس را در خود افزایش می دهد و اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید از کودکی در شخصیت فرزند شما تقویت شود. کودک شما هنگامی که نقاشی جادوگر خود را به پایان می رساند و آن را به مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد، ویژگی شخصیتی انتقاد پذیری را نیز در خود تقویت می کند. شما می توانید با آموزش نقاشی جادوگر یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر به فرزند خود و تشویق او به کشیدن نقاشی او را از فواید جسمی و روحی کشیدن نقاشی بر روی کودکان بهره مند سازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستیاست . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

تقویت قدرت تمرکز در کشیدن نقاشی کودکانه جدید
کشیدن نقاشیقدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
عکس نقاشی کودکانه؛ بهترین سرگرمی آموزنده
با گذر زمان، زمانی که کودک شما بیشتر و بیشتر به نقاشی کردن علاقمند شد، می توانید نکات آموزنده را در این سرگرمی بگنجانید و از سنین کم کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید. به عنوان مثال کودکان می توانند از سن بسیار کم به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه از روی تعدادی طرح ساده برای نقاشی با رنگ ها و اشکال متفاوت آشنا شوند. برای خواندن فواید بیشر نقاشی میتوانید به آدرس https://www.voolak.com/ سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()